zaterdag 13 maart 2021

Sprinkle

Toen ik laatst de Cochineals klaar had was ik op Terschelling en had even niets te breien maar nog wel restjes garen. De dagen daar waren heerlijk, 's Ochtends een eind wandelen of fietsen, en 's middags lekker op de bank met een breiwerk. Toen de sokken af waren besloot ik nog een draakje te breien (vorig jaar heb ik Aronoc gebreid).

Daar op Terschelling kreeg hij wel vorm, maar ik had geen vulling bij me dus afmaken kon pas toen ik weer thuis was. Daar is hij helemaal opgefleurd, en  toen hij had gekozen voor regenboogvleugels en regenboog stekels kwam daar zo plotseling nog een hoorn op zijn hoofd! Moet je zien hoe trots hij uit zijn oogjes kijkt!

Hij staat te dansen op mijn stereo.
En Aronoc? Die heb ik maar verwend met bloemen :-)...
Ach, een beetje extra magie in huis kan helemaal geen kwaad in deze tijden!

Geen opmerkingen: