vrijdag 3 december 2021

Vouwen

Mijn breimojo is nog steeds ver te zoeken maar ik ben me bezig aan het houden met modulaire origami. We zijn met school verhuisd naar een nieuw gebouw en het lokaal waar ik les mag geven is zo wit en kaal dat leerlingen het al een ziekenhuislokaal noemden. Om het aan te kleden heb ik nu bollen aan het plafond gehangen. 

Dit is de "neptunus" met gekrulde blaadjes.
Dit is de "elegance"
En deze had geen naam, maar is heel gaaf geworden.
Op de wand wil ik een platte decoratie maken van de meest simpele sonobe variant. Ik heb zes kleuren blauwe blaadjes gekocht, wat folieblaadjes en een pakje met verschillende tinten. 
Het ziet er fantastisch uit. 

Het leuke is dat youtube vol staat met tutorials (zie het pinterest bord dat ik heb over vouwen).

Geen opmerkingen: