maandag 16 april 2007

Genieten van het weer!


Jullie zullen wel hetzelfde denken over het weer; genieten! Gisteren ben ik met vriendlief aan het fietsen geweest in het bos; tweeëneenhalfuur. Heerlijk! We hebben eekhoorns, vogels en vlinders gezien. Super, die lente!
Hiernaast een foto van een eekhoorn, ik vind hem prachtig; dat silouet, die oortjes en die staart! Mooie beestjes zijn het.
Mijn galajurk is bijna af; alleen alle randen nog met een steekje vastzetten en de bandjes definitief vastzetten. Vriendlief vind hem erg mooi, ik ook. Alhoewel ik moet bekennen dat ik nog steeds een beetje aan bruin moet wennen. Maar ik denk dat ik donderdag ga stralen! Ik heb net een tasje gemaakt, alleen moet ik morgen nog even een rits aanschaffen. Ik heb een trapeziumvormig tasje gemaakt van de bruine stof en daarop van de blauw/gele stof een roos met blaadjes van de groene stof. Ik ben er erg tevreden over. Ik twijfel nog of ik er een hengseltje aandoe maar dat weet ik nog niet; het hoeft niet in ieder geval.
Ik ga hem dadelijk showen bij de Stitch en Bitch; om 6 uur gaan we weer breien in de bieb, erg gezellig. Toch vind ik het wel heel erg jammer dat mijn bal er nog niet is :-)... Dan had ik er vanavond aan kunnen beginnen want thuis ben ik alleen maar met de jurk bezig. Ik ga de kew sok afmaken en daarna verder aan mijn rowan vestje. Hmmm, kan mijn teensokken ook wel meenemen. Ja, inpakken! En nu ervandoor, lekker buiten fietsen!

Geen opmerkingen: