zaterdag 14 april 2007

Nog steeds een beetje ziek

Had ik zo een mooie planning gemaakt voor mijn galajurk; vrijdagavond uitraderen, zaterdagochtend knippen en de hele middag lekker naaien. Nou, jammer dus want gisteren ben ik meteen na het werk om 6 uur mijn bedje ingekropen. Oh, wat voelde ik me beroerd. Heb ook erg slecht geslapen en de hoofdpijn en verkoudheid zijn nog niet over helaas. Ik ben net klaar met knippen en vind de stoffen erg mooi. Voor het lijfje heb ik groen, de rok bruin en de randen aan de rok een changerende taft in de darden geel/blauw, erg apart maar erg mooi. Zo nog even doorslaan en dan hoop ik vandaag het lijfje af te krijgen om morgen met de rok verder te kunnen gaan en dan moetie morgen wel af zijn. dan nog een mooi tasje freubelen en het setje is compleet.

Mijn teensokken zijn bijna af; alleen 1 grote teen nog. De eerste kew sok schiet zo ook flink op omdat ik die tegelijk met de teensokken brei, een gaaf systeem vind ik het, Mijn magische bol mag dus nu wel echt binnenkomen maar dat wordt hem niet meer vandaag want de post is al geweest :-(... En ik zat me er zo op te verheugen! Nou ja, we hopen op maandag. Nu weer hup, aan de slag!

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste breister!
Ik ben heel erg op zoek naar een breipatroon voor teensokken... Zou je mij daar aan kunnen helpen (of mij een tip willen geven waar ik dat kan vinden)?
Ik las dat je er mee bezig bent.
Ik heb zelf maat 39.
P.s. hoop dat je inmiddels beter bent trouwens! En je tasje met bloemen vind ik heel erg leuk: juĂ­st dat het uitgelopen is! Beetje aquarelachtig.
Groetjes van Birgitte
Mijn emailadres is: duinduinduin@hotmail.com