maandag 9 april 2007

Leren

Hmmm, wat kan studeren toch vermoeiend zijn. Alleen maar stil zitten en lezen en schrijven slokt meer enegrie op dan je denkt. Ik ben dan ook blij dat er straks voor me gekookt wordt door mijn lieve huisgenoten. Tentamenweken zijn over het algemeen wel gezellig in de flat, met name het weekend tussen de 2 weken. Mensen die aan het studeren zijn hebben op zijn tijd een beteje afleiding nodig. Gisterenavond hebben we met zijn allen voetbal gekeken. Gewoon gezellig ontspannen dus. Vanochtend kreeg ik mijn studie ontwijkende gedragskriebels al en heb een kruidkoek in mekaar gedraaid. Vinden mijn huisgenoten helemaal niet erg ;-)

Vanavond komen studiegenoten op bezoek om het tentamen van vorig jaar te bespreken voor morgen. Hebben we vorige week ook gedaan en dat beviel ons allemaal eigenlijk wel prima. Dus vanavond weer. Ze komen hier dus ik zet thee en koffie en hoef lekker de deur niet uit, heerlijk! En morgenochtend dus vroeg eruit om tentamen te gaan maken.

Eind van deze week ga ik mezelf belonen voor het verzette werk; ik ga een galajurk maken (volgende week is er een gala georganiseerd door 6 studieverenigingen). Dit wordt hem, is hij niet geweldig!?! De stof ga ik samen met een vriendin uitzoeken en daarna nog schoenen erbij. Me dunkt dat ik het wel in een weekend kan maken dus ik heb er het komende weekend voor uitgetrokken. Dan maak ik ook nog een mooie roos erbij voor in mijn haren (die vlecht ik de dag vantevoren zodat ik engelachtige golfjes in mijn haren heb) en een mooi tasje van dezelfde stof waar de nodige dingetjes in kunnen. Ik heb er in ieder geval superveel zin in!!! (maar dat was al duidelijk volgens mij)

Geen opmerkingen: