donderdag 31 mei 2007

druk, druk, druk...

De voorbereidingen voor de studiereis en aankomende tentamens zijn in volle gang en daarom weinig tijd om te handwerken en te bloggen, ik hoop dat dat allemaal goed gaat komen in de zomervakantie. Ik heb sokken afgebreid voor mijn broertje, hij heeft ze aangedaan en niet meer uitgetrokken. Teensokken voor mezelf met het patroon van Crusoe zijn bijna af en het babyvestje is helemaal af en heel erg schattig geworden.

Nu is mijn garderobe aardig aangevuld, ik ben met een blouse bezig en ik wil er nog eentje maken waar ik al de stof, patroon en knopen voor heb. Die zijn voor bij het witte mantepakje. Een paklijst voor kleren ed heb ik ook al gemaakt, volgens mij moet er heel wat mee. Ook nog een mooie satijnen jurk gemaakt, een topje dat al 2 jaar bijna af was afgemaakt en een hele mooie overall afgemaakt, met supergave knopen. Foto's zijn nog steeds beloofd maar in het drukke schema wordt het dus wat krap.

Morgen een weekendje weg met de sportvereniging, dat wordt nog drukker dus maar wel supergezellig. We gaan kamperen en lekker feesten, dus dat wordt een onvergetelijk weekend.

Nu weer druk aan de slag want ik moet nog een verslag maken, een huiswerkopdracht, een micro-onderzoek over de universiteit McGill in Canada en 2 blouses afmaken...

Geen opmerkingen: