maandag 21 mei 2007

Kledingkast aan het vullen

Met het oog op de studiereis naar Canada ben ik hard aan de slag gegaan om er aantoonbaar uit te zien tijdens de vele bedrijfsbezoekjes. Resultaat: Een witte blazer met bijpassende rok, een hip topje (voor de vrije dagen) en ik ben nu bezig met een zwarte overall. Jaja, dat klinkt niet vrouwelijk maar hij is erg mooi en netjes. Gewoon een nette blouse en lange broek aan elkaar, alleen toen ik hem aantrok snapte ik waarom de stof wel bi-elastisch moest zijn... zucht. In de lengte moettie ook rekken, dus eigenlijk was hij iets te klein in de lengte (en dat zit echt niet lekker). Na wat aanpassingen is hij wel te dragen alleen heb ik nog wat vertrouwen nodig nodig als hij uiteindelijk af is. Dus dan even wat huisgenoten langs voor hun mening. zover is het nog lang niet want ik heb nog geen rits (nu zit er een donkerblauwe in) en ik moet nog knopen hebben. Als ik het uiteindelijk niet leuk genoeg vindt haal ik hem wel uit elkaar en heb ik een broek en blouse. Ik twijfel of ik nu al aan een jurk ga beginnen of er mee wacht totdat deze af is. ik denk het laatste want als me iets niet helemaal zint dan heb ik eerder de neiging om het niet af te maken.

Nu nog een simpele zwarte rok (dat had ik eerst bedacht van de zwarte stof alleen die zwarte overall zat al heel erg lang in mijn hoofd) en een nette blouse maken. Genoeg te doen dus.
Bij vriendlief heb ik een beetje gebreid aan het babyvestje en ik ben nu met de afwerking bezig, bijna klaar dus.

Deze week echter weer hard aan de studie want tentamens komen ook drastisch dichterbij. Ik ben ook een beetje druk (of ik heb tenminste het idee dat ik druk ben, dat is al erg genoeg) dus niet zoveel inspiratie wat typen betreft. volgende keer meer, en foto;'s van mijn nieuwe outfits.

Geen opmerkingen: