zaterdag 12 mei 2007

Lekker knutselen

Jaja, ik weet het, de studie roept maar ik kan me niet beheersen. Had zo gepland vanochtend in de treinreis van 3 uur te gaan werken maar uiteindelijk de mouwen afgebreid van mijn vestje, helemaal blij want het duurde me wat lang. Nu moet ik als ik weer thuis ben alles persen en in mekaar zetten en overal een randje aan haken en dan issie klaar! Ik moet nog wel knoopjes uitzoeken, dat vind ik altijd leuk om te doen, dat maakt het echt af.

Woensdag ging ik koken en vriendlief had bedacht dat hij ook wel ging koken in zijn flat zodat we samen boodschappen konden gaan doen. Erg gezellig, ik heb asperges met ham en pasta gemaakt, heerlijk. De bomvolle pan is helemaal leeggeten en dat wil wat zeggen. Toen wilde vriendlief nog nieuwe werkschoenen dus even langs de welkoop. N aeen halfuur schonen passen was hij eruit en gingen we richting kassa. Daar zag ik van dat dunne nylonkoord, ideaal om lekker mee te haken. Dus hier bij ouders aangekomen lekker aan het haken geslagen en heb een half tasje af; toen was de rol op. Maandag dus nog maar eventjes langs de welkoop zodat ik hem af kan maken. Ik heb bedacht dat ik er satijnlintjes in ga rijgen dus daar heb ik wat opengewerkt gehaakt. Van de week weer een nieuw projectje om af te maken, samen met het vest.
Maandag komt vriendin langs om haar topje samen af te maken, ze heeft er erg veel zin in en ik ook, heerlijk gezellig met een kop thee erbij en lekker kletsen.

Nu weer even aandacht geven hier (ik ben er al zo weinig :-) ), voor moederdag heb ik gisteren een keukenschort gemaakt en geborduurd(erg leuk) daar plaats ik komende week wel een fotootje van.

Geen opmerkingen: