woensdag 5 september 2007

Eerste panty-dag

Altijd een triest moment voor mij... Het moment dat de panty weer aangetokken moet worden. Heb er maar gelijk mijn mooie winterschoenen erbij aangedaan, oftwel: De herfst is begonnen! Jammer dat net nu mijn budget flink omlaag gaat ivm ophouden van mijn studiefinanciering, dus eerst alle bollen op proberen te breien die ik nog heb liggen, in plaats van mooi nieuwe wol voor een gave kabeltui te kopen. Ik heb net mijn woldoos uitgezocht ivm de verhuizing en er liggen nog wat bolletjes te wachten totdat het handschoenen worden en natuurlijk bergen sokkenwol. En nog bandjesgaren voor een lentevestje maar daar is het weer nu niet meer naar dus dat wordt komende lente pas vrees ik.
Morgen maar eens mijn tas inpakken; ik ga een weekendje naar mijn zus in Machester, en we gaan heel veel leuke dingen doen, ze heeft een heel programma bedacht inclusief salsadansen. Dat wordt vast heel erg gezellig. Nu eens verder aan de chevronsokken waar ik gisterenavond aan begonnen ben, de eerste 8 rijen staan erop, 2 sokken tegelijk dus eens zien wat dat wordt!

Geen opmerkingen: