dinsdag 11 september 2007

Weekendje engeland

Ik ben lekker een weekendje naar mijn zusje geweest in machester, het was erg leuk en erg lekker weer. In engelse bussen gereden (aan de linkerkant), lekker geshopt en erachter gekomen dat je voor een dag alleen een english breakfast en een high tea nodig hebt ;-)... je zit er echt de hele dag vol van. Salsadansen was een nieuwe ervaring en erg swingend, de eerste passen zijn onder de knie. Als souvenir heb ik 2 mooie bolletjes wol voor een nieuwe wintermuts meegenomen, met een patroon. En... rondbreisokkennaalden komen zonder problemen het vliegtuig in... mijn marmelade helaas niet :-(... Maar wel lekker gebreid dus aan mijn chevron sokken, ik mag nu aan de hiel beginnen, straks maar beginnen.

De eerste twee nachten zijn in ons nieuwe huisje doorgebracht. Gisteren hebben we al een groot deel van de dozen opgeruimd, de keuken is al voor een groot deel ingericht; we kunnen in ieder geval koffie en thee zetten. Eten koken doen we op ons campingstelletje dat we van de zomer hebben gekocht. Stress gisterenavond want het gasflesje was net op doen de kip net in de pan zat. Helemaal naar de oude studentenflat gereden om daar naar de nieuwe fles te zoeken, niet gevonden, terug gefietst, bleek die in de gangkast te staan bij het wasmiddel! :-S.... nou ja, laat maar wel lekkere risotto gegeten. Vandaag nog heel wat dozen uitpakken, morgen het bijzettafeltje schuren en beitsen, dan staat dat er ook mooi bij. Van het weekend komen de koelkast, wasmachine, fornuis, eettafel met stoeken en nog wat servies dus na het weekend hebben we alles compleet. Het begint al echt op een thuis te lijke :-)...

Geen opmerkingen: