donderdag 4 oktober 2007

Actieveling van het jaar!


Gisteren was ik op de algemene ledenvergadering van Messed Up, de unihockey-vereniging, en ik ben verkozen tot actieveling van het jaar! Erg leuk en leuk dat activisme zo gewaardeerd wordt; ik heb bardiensten gedraaid, kleding gemaakt, clinics gegeven enzo, en als dank hiervoor heb ik een felgroene badjas gekregen, zo zacht! Groen omdat dat de verenigingskleur is. Super!





De oven is goedgekeurd; de cake is gelukt dus het taarten bakken kan beginnen. Gisteren had ik voor de vergadering 2 taarten gebakken (oh ja, ik zat ook nog in de taartenbakcommissie :-) ), en dat was de eerste kee in de oven dus even spannend. Maar hij heeft de test glansrijk volbracht.





Vandaag ben ik met haar naar Hengelo geweest om het winkeltje te bekijken dat Drops Garen verkoopt. Het heet Boutique De Regenboog aan de Meijersweg 7. Erg leuke winkel met enthousiaste verkoopster, een aanrader! Bijna alle kleuren eskimo voor de fans voor vilten onder ons, en niet te beroerd om te bestellen; ik wilde eigenlijk vivaldi garen in lavendelblauw en ze bestelt het meteen dus met een beetje geluk is volgende week binnen. Ik ga er de mystery stole van breien, dus ik heb nu al vertraging maar dat is niet zo erg, kan ik mijn andere projecten eerst afmaken. Ze hebben in het winkeltjes ook allerlei leuke kralen en kleding.

Mijn capeje is nu af; ik heb vandaag bonthaken gekocht voor erop, dit is de achterkant: Erg romantisch met al die zachte roosjes. Met daglicht kan ik nog een roosje-close-up fotograferen.

Geen opmerkingen: