maandag 29 oktober 2007

Poppenurchin

Bij het voob(e)rei(d)en op de SnB-dag ben ik voor kika-beren aan het breien. Ik ben lekker op dreef, al een baret met bijpassende sjaal voor de franse beer, een muts voor de retrowintersport beer en een roze hippe meidenbeer zijn af. Toen bedacht ik dat de Urchin ook wel leuk zou zijn. Nou, hij is heel leuk geworden. Zo leuk dat ik hem aan mijn pop geef, want die heeft het erg koud op de onverwarmde slaapkamer. Mijn pop heet Mariella, heeft korte haren ondertussen want die haren zijn veel te veel 'gekamd' toen ik klein was. Ze heeft een jurkje aan waar ik ook een jurkje van had en dat zoveel heb gedragen dat het écht niet meer kon. Poppenkleren maken wordt hem dus niet want deze jurk hoort bij deze pop maar ascessoires kan wel, er komt nog een sjaal bij. Ze is zoals je kunt zien erg blij met deze chique baret...

Geen opmerkingen: