dinsdag 5 februari 2008

Fries Tasje

Mijn brein is druk bezig geweest afgelopen weken met een ontwerp. Op ravelry hadden de Friese breiende dames bedacht dat ze wat samen gaan breien. Leuk, dacht ik, daar doe ik ook aan mee, ik hoop toch uiteindelijk in Friesland te gaan wonen. Toen bedacht ik me dat ik het ook wel gaaf vond om zelf wat te verzinnen, lekker creatief bezig zijn. Snel had ik al bedacht dat het een tube moest worden, aan beide kanten dicht gemaakt maar haaks op elkaar. En de tube moest op de Friese vlag geinspireerd zijn.
Dit is het resultaat, na denken, breien, uithalen, breien, proeflapjes maken en nog meer breien. Maar het resultaat mag er zijn vind ik. Graag jullie commentaar!





4 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi!! Ik zie hem vast vanavond

MoniqueB. zei

Nou, ik had het op Ravelry al een beetje gezien: Prachtig zeg!
Ik zal binnenkort maar eens naar de LYS voor 2 bolletjes (Rood en Blauw< wit heb ik nog).
Goed gedaan.
Wanneer was je van plan om naar Friesland te (r)emigreren? Gezellig!

Pimmie zei

Hee die ziet er goed uit!
Ik heb 'm woensdag helemaal gemist.
Maar je moet niet te snel naar Friesland vertrekken hoor!

Groetjes Pimmie

Rineke zei

hee leuk, heb m bij Tijm ook al gezien!