zondag 10 februari 2008

Onder moeders vleugels...

is het goed toeven. Dit weekendje ben ik gezellig een weekendje naar Brabant alwaar Carnaval net achter de rug is en de rust wedergekeerd. Goed om eventjes uit te zieken, dat was helaas nodig en de geplande vierde clue van de sjaal heb ik dus niet kunnen voltooien. Komende week beter.
Vandaag heerlijk van de natuur genoten, het was zulk heerlijk weer.
Voor moeders heb ik deze Tiffany's gemaakt. Afgelopen donderdag heb ik ze proefgedraaid maar helaas zijn ze te los gebreid; de wind kwam er doorheen, ondanks de Alpaca. Vandaag hebben we (mijn moeder en ik) naar een lekker flannellen voeringsstofje gezocht zodat er nu geen wind meer doorheen komt. Kan zij naar buiten met stijlvolle wanten als de winter er weer is.


Ook heb ik nieuwe stekenmarkeerders gemaakt(ik heb de filosofie dat je er daar nooit genoeg van kan hebben). 8 zwarte en 1 witte als aparte voor het begin van een ronde.Ik vind ze mooi; eenvoud siert in dit geval.


Mijn 1-bols-maatje via Ravelry krijgt deze week haar kadootje thuisgestuurd; alles is klaar en kan verzonden worden. Daar heb ik deze week ook aan gewerkt :-)...

Geen opmerkingen: