dinsdag 31 maart 2009

Driemaal moet toch scheepsrecht zijn...

Van de Jaden heb ik nooit foto's gemaakt toen hij helemaal af was. De reden ervoor is dat het patroon niet klopt wat betreft de mouwen en de schouders. Ik heb het al eens verbeterd maar het resultaat daarvan was dat de taille zo ongeveer op mijn borst terechtkwam. Heel erg veel heb ik hem niet gedragen en dat is jammer, want het is een leuke trui. Vanochtend heb ik alle moed bij elkaar geraapt om de mouwen er voor de tweede keer uit te halen en er dus voor de derde keer opniew in te zetten. De banden voor heb ik met 10cm verlengd:
En de mouwen, die ik in de vorige poging veranderd heb, weer naar origineel patroon aangepast, links is de nieuwe:
En toen de mouwen weer ingezet. Haarspeldjes zijn ontzettend handig bij dit soort klusjes:
En nou draag ik hem weer met plezier, zeker met dit weer; het vraagt om lentekleren die nog een beetje warm zijn.
Nu ben ik helemaal tevreden :-)...
De pimpelmeesjes uit een eerder logje vliegen af en aan, die merken de lente ook!

6 opmerkingen:

Jolanda zei

Driemaal is scheepsrecht. Wow, ik vind het prachtig.

Tijm zei

Helemaal top!!
Wat een doorzettingsvermogen!

Mirjam zei

Prachtig! En wat een super idee van die haarklemmetjes! Ik ga van het weekend gelijk een stel kopen. :)

lheurebleue zei

wat moedig van jou zeg om opnieuw te beginnen. maar het was de moeite waard - het staat jou prachtig! je zal er nog veel plezier aan hebben.

MoniqueB. zei

Nou, na heel veel moeite, is het het wáárd!Prachtig. Hij zit mooi zeg.
(flitsende spiegel trouwens).

Angelique den Brok zei

Hij past nu ook perfect en het model staat je ontzettend leuk!