dinsdag 21 juli 2009

Soms...

word je verliefd op een stof... Afgelopen april was ik samen met mijn moeder op de stoffenmarkt, en kwam daar een mooie stof tegen. Zo'n stof die mooi is, maar ook wel een beetje duur, maar waarvan je weet dat je spijt krijgt als je hem niet meeneemt. Dus toch maar anderhalve meter van meegenomen, en vanmiddag heb ik er een jurk van gemaakt:

Ik heb zoveel plezier van mijn jurk die ik een paar maanden geleden heb gemaakt, dat ik nog wel een jurkje met korte mouwtjes wilde, dus vandaag dat ik dit patroon heb uitgezocht, uit de burda van mei van dit jaar.

Tijd voor een rosétje in de zon!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Oh wow hij valt ook echt mooi, hele mooie kleuren en vormen

MoniqueB. zei

Het is geen hawaii-jurk, maar wel een met een volledig vakantie gevoel.
Prachtig.

froukje zei

oooh wat een mooi model!