woensdag 29 juli 2009

Pfieuw....

En ik dacht dat het breien veel werk was... Nou, het opspannen was dat ook! Gisterenavond bij de SnB sloeg ik de sjaal waar ik al een paar keer eerder over geblogd heb eens om, en kwam erachter dat hij ongeblockt al lang genoeg was. Afgehecht dus, en vandaag gewassen en opgespannen:
Aaaargh, langer dan 2 meter! De afmetingen zijn 207*20cm, en dan heb ik maar 75 gram sokkenwol gebruikt met naald 3. Nou, ik heb niet eens de moeite genomen het aantal spelden te tellen ;-)... Maar over het patroon en de kleuren ben ik uitermate tevreden:
Nou het spijkerjurkje nog maken dat ik erbij in mijn hoofd had!

6 opmerkingen:

gea zei

leuk patroontje!!
en lekker groot!!

Siem zei

Nou dat is een erg mooie shawl geworden en wat een leuk patroon. Ha ha ja snap wat je bedoeld met die hoeveelheid spelden, heb ze bij het opspannen van mijn Pi ook maar niet geteld.

veronique zei

Geweldig patroon!!

froukje zei

erg leuk, leuke kleuren ook!

annita zei

Leuk, hij is af!!

Anoniem zei

Erg mooi geworden!