zondag 1 november 2015

Halloween

Nee, ik ben niet echt van het verkleden, eng schminken enzo. Maar sinds ik vorig jaar met een vriendin pompoenen heb gesneden vind ik dat wel een leuke bezigheid zo in de herfst. Ook dit jaar hebben we weer samen pompoenen gesneden voor in het café waar zij werkt. Bij mij worden ze meestal wat blijer (de linkse pompoen), en bij die van mijn vriendin zijn ze wat enger.
Deze spiderman is wel wat enger geworden:
Dit was een samenwerkingspompoen: een grote die een kleine opeet:
En deze vind ikzelf erg hilarisch: een kotsemde pompoen:
Nu kan eindelijk de blaar helen, want het waren harde pompoenen ;-)...

2 opmerkingen:

Elly zei

Kunstwerkjes zijn die halloween pompoenen geworden, heel sfeervol!

Marian zei

Ze zijn prachtig, ze zullen best veel bekijks krijgen.