dinsdag 3 november 2015

Koffie!

Nu mag ik nog zeven weken reizen met de trein (vanaf 2016 heb ik een baan gevonden in Eindhoven!), maar vertraging zal ik nog wel een paar keer hebben. Ik drink dan eigenlijk het liefst een "Short Americano" bij de Starbucks, maar dat is de enige maat waar ze niet van die kartonnen "Sleeves" voor hebben. Die zorgen ervoor dat je je handen niet verbrandt. Dat vinden de mensen van de Starbucks wat sneu voor je dus krijg je iedere keer twee bekertjes. Dat vind ik mileuverspilling (en nee, ik neem geen eigen beker meer mee want ik haal alleen koffie als ik vertraging heb, ik weet dat koffie op het station sowieso niet heel verantwoord is).
Maar goed, ik heb nog een heel mooi boek (More Last Minute Knitted Gifts) waar een leuk patroon voor zo'n sleeve in staat. En een restje merino-bamboe-zijde maakt natuurlijk een geweldig vrolijk, mooi en zacht cadeautje dat de vertraging een beetje goed maakt:
Heerlijke felroze kleur!
En nu maar hopen dat dit niet extra vertraging oplevert...

Geen opmerkingen: