donderdag 27 april 2017

Onderzetters

Soms krijg ik het op mijn heupen. Vorige week, tussen de twee sokkenrondes in, moest ik nog een cadeautje hebben. Tsja, wat moet je dan? Het moest liefst ook een "instant gratification" werkje zijn. Gelukkig kun je op Ravelry op die term zoeken, en daar kwam ik toch een leuke Nederlandse site tegen! Het heet haakmaarraak, en ze heeft allerlei ontzettend leuke patroontjes, heel veel gratis, en echt hele mooie en duidelijke foto's. Ik was meteen fan en ben de Roller Coasters gaan maken, wat een onzettend leuk cadeautje opleverde.
Toen bedacht ik me dat ik ook ontzettende behoefte heb aan onderzetters (jaja, soms ontstaan die behoeftes plotseling), en zie daar, mijn eigen roller coasters, daar word ik bij het ontbijt al vrolijk van!
En toen ik nog niet voldoende had gehaakt heb ik ook nog de Ombre Coasters gemaakt. Helemaal mooi voor op mijn rijdende handwerkkastje (met mijn urban jungle op de achtergrond omdat mijn klaslokaalplantjes deze twee weken bij mij thuis staan):
En ook hier word ik een gelukkig meisje van.
Nu nog een mooi mapje voor mijn haaknaalden maken... wie weet in de komende meivakantie!

Geen opmerkingen: