woensdag 11 april 2007

Beetje ziek

He, wat naar. Had ik me voorgenomen toch mijn best te gaan doen voor het tentamen van morgenochtend (dat van dinsdag ging wel naar wens), voel ik me niet helemaal lekker. Je weet wel, niet ziek genoeg om de hele dag in bed te liggen maar ook niet lekker genoeg om je optimaal te kunnen concentreren. Nu is de kans op het halen van het tentamen nog kleiner! Maar ik zet nog even door, vanavond ga ik nog samen met een paar studiegenoten het oude tentamen doorspreken en morgenochtend vroeg opstaan om het eerste hoofdstuk nog een keer door te lezen. De docent had namelijk aangegeven dat er wel een vraag uit dat hoofdstuk komt dus die moet ik dan in ieder geval wel binnen zien te halen.
Ik ben ook zo druk met leren dat ik gisteren en vandaag nog geen steek heb gebreid :-(... Morgen na het tentamen maar eventjes lekker breien. Daarna ga ik unihockeyles geven aan basisschoolkinderen; de een-na-laatste les. Dat vind ik toch zo ontzettend leuk om te doen! Dan is meestal mijn hele dag weer goed. Kinderen zijn zo heerlijk spontaan en gezellig. En met het sporten kunnen ze hun energie ook een beetje kwijt dus lopen ze niet constant te vervelen (dat doen ze namelijk als ze stil op de bank naar de uitleg moeten luisteren). Ik kijk er alweer helemaal naar uit! Samen met een verenigingsgenoot van de unihockeyvereniging doe ik dat, hij is voor het technische deel en ik een beetje voor de gezelligheid ;-). We moeten niet vergeten diploma's voor volgende week te maken. Vorige keer toen we de laatste les gaven hadden ze allemaal op een diploma gerekend dus dat waren hele beteuterde gezichtjes toen we moesten bekennen dat we die niet hadden... Oh, wat was dat zielig! Een les voor de volgende keer dus.

Straks koken, de timing is echt superkrap vandaag, huisgenoten moeten er maar even vrede mee hebben dat het wat later wordt, ik moet namelijk tot 6 uur werken. Dan haal ik wel even makkelijke ingredienten voor een snelle pasta en vind ik het alweer best. Nou weer even aan de slag voor morgenochtend; zal blij zijn als dat voorbij is.

Geen opmerkingen: