donderdag 12 april 2007

HiepHiepHoi!

Oh, super! Lekker weer nu en ik heb mijn tentamen boven verwachting goed gemaakt! Het ging erg goed, toen ik na anderhalfuur naar het laatste kantje wilde gaan voor de vraag was dat kantje leeg en had ik mijn tentamen al gemaakt! Nog even alles doorgelezen en toen ingeleverd. Dat ging een stuk beter dan ik vantevoren had gedacht! Ik was vanochtend al om half 7 opgestaan om de laatste dingen door te lezen en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Er kwamen een aantal vragen in terug die ik vanochtend nog bestudeerd had. Al met al een prima start van de dag dus!

Straks werken van 12 tot half 3 om daarna alle energie die ik dan nog over heb aan de clinic te kunnen besteden. Ik ga nog niet langs huis want stel dat mijn magische bol er is en ik heb nog sokken op de naalden staan... eerst de sokken af want ik ben al met meedere dingen tegelijk bezig wat eigenlijk niet de bedoeling is. (van moeder geleerd: eerst het ene afmaken voordat je aan het andere begint!)

Nu nog even lekker van het weer genieten en vanavond stof kopen voor mijn galajurk; joepie!

Geen opmerkingen: