donderdag 19 juli 2007

Lekker (heel erg lang) weekend gehad

Heerlijke verjaardag gehad donderdag, ik ben zo verwend! Twee dagen vantevoren kwam er al een pakketje vanuit Engeland van mijn zusje met een prachtige ketting en gave bakvormpjes, en op de dag zelf een pakketje van mijn tante met ook een hele gave ketting en 2 meter stof voor een mooie jurk ofzo. Lekker de hele ochtend besteed aan 3 lekkere taarten (noorse kaneelbroodjes, chocoladeroomkaastaart uit de oven en appelkwarktaart), heerlijk. 's avonds kwamen een paar vrienden langs en huisgenoten die mee hebben geholpen de taarten te verorberen. Heel gezellig was het!

Vrijdagavond heb ik nog verjaardag gehouden voor vrienden in friesland en die hebben me dit boek gegeven, super! En zo een puzzeltje dat uren duurt voordat je de truc doorhebt :-)...
Eerst lekker gezeild het hele weekend, genieten op de wateren van Friesland, biertje in de hand met superlekker weer. Zelfs nog gezwommen! Gekampeerd op een onbewoond eiland met lekker groot kampvuur erbij en de volgende dag weer teruggezeild.
Maandags samen met schoonmoeders en schoonzus naar bloemenwinkels geweest, leuke plantenpotjes en vaas gekocht en twee gave Blond-mokken die in de uitverkoop waren.

Mijn trui is ondertussen bijna af; op weg naar schiphol heb ik een heel eind kunnen breien want ik ging samen met schoonmoeders vriendlief en zijn vader ophalen die vanuit Zuid-Afrika weer naar Nederland kwamen, gelukkig. Wat had ik die jongen gemist (en hij mij ook, gelukkig!), en lekker het dagje rustig aangedaan.
Volgende dag heb ik een mooi topje gemaakt voor bij de ketting die ik van mijn tante heb gekregen, een simpel wikkeltopje uit de nieuwe burda. En ik heb nog geholpen met het verbouwen van het huis van vrienden in friesland, erg gezellig en 's avonds nog een eindje gevaren in de boot, mooi en erg gezellig. De wereld ziet er heel anders uit vanaf het water!

En nu weer oud en vertrouwd thuis in Enschede, vanavond mijn topje afmaken en dan verder aan het kadootje voor mijn nichtje! Dat moet snel maar dat kan ook, ik haal het uit het last minute knitted gifts boek. Dat komt nog wel online!

Geen opmerkingen: