woensdag 25 juli 2007

Productief

Zozo, dat was een leuk, gezellig en productief weekje, wat breien betreft ;-)... Ik heb twee paar handwarmers uit'last minute knitted gifts' gemaakt van Noro Kureyon, twee hele mooie Breeze enkelsokken, mijn Tempting top is af op het wegwerken van de draadjes na. Hij is wel gigantisch zonder lint, ik brei veel losser dan de foto van Knitty. Het lint is dus echt nodig, maar hij ziet er leuk uit. Als vriendlief weer hier is vraag ik hem of hij een foto wil maken.
En vanmiddag ben ik begonnen aan een tasje, ook uit last minute knitted gifts. Daarvoor had ik twee verschillende stitch markers nodig dus geinspireerd ben ik aan de slag gegaan en ze zijn geweldig, ik was zo op dreef dat ik nog twee setjes van 11 heb gemaakt; 10 dezelfde en een iets andere voor bijvoorbeeld het begin van de ronde. Een setje wordt voor mijn tante, die is binnenkort jarig en misschien dat ik de andere ook als cadeautje weg ga geven, ik heb namelijk al 10 hele mooie vlindermarkers.
En verder liggen er nog 3 bollen Noro Cash Iroha op me te wachten om verwerkt te worden tot liefdevolle handwarmers, 2 bollen kureyon voor een mooie sjaal en nog 5 bolletjes storia die nog inspiratie nodig hebben voor een eindproduct.
Nu lekker verder aan het tasje en straks gezellig een biertje drinken om de vakantie te vieren!

Geen opmerkingen: