maandag 17 september 2007

Dozen, dozen en nog eens dozen

He, ik hoop dat we er na deze week helemaal klaar mee zijn, al die dozen, ik heb er schoon genoeg van! Maar het fornuis staat er, met een beetje geluk kunnen we straks een heerlijke maaltijd maken.
Er zijn nu al 9 roosjes af, en ik ben bijna klaar met een paar sloffen. Degene die ik had zat een gat in bij de grote teen, dus een goed excuus om 2 restbollen op te breien. Het patroon is geinspireerd op dit patroon, maar zo gemaakt dat ik geen naden dicht hoef te naaien, dat vind ik vervelend. Als ze klaar zijn een zool van imitatieleer erop en ze kunnen weer 2 jaar mee, ideaal hoe slijtvast dat spul is en helemaal niet duur. De strengen zijn inmiddels tot bollen gerold, als de sloffen af zijn begin ik aan de sjaal. De sokken moet ik ook nog aan verder, maar... eerst die dozen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja, heel herkenbaar, al die dozen, maar die laatste doos komt echt hoor!!
Ben erg benieuwd naar de sloffen, ik heb ze ook nog in mijn hoofd zitten, maar of het er ooit van komt? Er zijn zoveel leuke dingen om te maken. Deze winter wil ik o.a. handschoenen breien.

Groetjes Petra