donderdag 6 december 2007

Overtuigd

Tsja, of ik echt overtuigd moest worden weet ik niet, maar ik doe mee :-). Ik heb me aangemeld op de yahoogroep, het patroon voor het proeflapje gedownload en meteen garen besteld: Merk: Jaggerspun Samenstelling: 50% Merino wol / 50% Chinese Tussah zijde Bol: 50 gram / 560 meter looplengte, in de kleur mintgroen:
Ik heb er lang over getwijfeld en uiteindelijk maar op de knop gedrukt. We zullen zien hoe die is als ik hem binnenkrijg. Het was nog best een sport om te vinden waar ik garen kon bestellen, uiteindelijk na de hele ochtend gesurft te hebben bbreiplezier ontdekt. Ik heb er zin in!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Succes, hij wordt vast erg mooi.

Annita http://zijmaakthet.web-log.nl

Anoniem zei

Ha Mariella!
Leuk dat je weer meedoet. Ik twijfel nu ook... Heb nog nooit kant gebreid en dan klinkt "10 steken" wel heel moeilijk. A.d. andere kant lijkt het me wel erg leuk om op de woensdagen het resultaat te vergelijken!
Die jaggerspun, is dat mohair-achtig, pluizig? En wat is de website waar je'm besteld heb?
daag groeten van Flora - p.s. hoe'st op stage?