maandag 19 december 2011

Mijn boompje

Het was weer heerlijk, mijn boompje optuigen. Nu is het in mijn eigen huisje, en dat maakte het nog even wat specialer. Simpel, klein, en in mooi wit. Helemaal goed voor deze kerst.
Het was weer een feest om de zelfgemaakte kerstversieringen uit te pakken. Deze was van vierkantjes gemaakt:

Mijn kleine engeltje hoort ook weer in de boom:

De gehaakte kerststerren van de kerstkaarten van twee jaar geleden:

De gehaakte sneeuwvlok, waarvan ik er drie heb gemaakt:

Een gevouwen ster (dit was echt gepriegel)

Nog een sneeuwvlok:

En, hetgene wat nieuw is dit jaar: de kanten kerstbal. Het patroon is nog in de maak.

Tijd om weer wat in mijn adventsboom te hangen (jullie weten nog wel, die van Alan Dart, die van twee jaar geleden...).

2 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Prachtig, Mariella, vooral je kanten bal vind ik helemaal te gek. Mijn complimenten.

Chiara zei

are lovely!!Kisses