donderdag 27 februari 2020

Kamperen met Carnaval

Ik woon midden in de stad in Eindhoven, en zo'n 360 dagen in het jaar is dat prima. Maar met carnaval wordt er zoveel geluid geproduceerd dat ik altijd de stad ontvlucht. Dit jaar heb ik het Twentepad gelopen, en ondanks dat het regende, waren er ook zat zonnestralen om van te genieten. De mooiste waren bij mijn ontbijt op de dinsdagochtend:
Toen waren alle regendruppels het allemaal waard geweest.
Zondags heb ik met natte sokken gelopen (die ik regelmatig uit heb moeten knijpen omdat ik weer door een te diepe plas liep, ahum), maar ik ben erachter dat mijn wol-met-zijde wandelsokken fantastisch waren. Ze voelen niet nat of koud aan, en ik heb er maar één klein blaartje aan overgehouden (en of dat te wijten was aan de natte sokken, dat weet ik niet eens zeker).
Hier had ik net mijn tentje opgezet en liet ik mijn voeten even rusten voordat ik de binnentent erin hing:
Ik heb vijf dagen zonder internet geleefd, en dat was zo fijn. Ik heb wat gebreid, geschreven, getekend en lekker uitgerust in de tijd dat ik niet wandelde.
Hier brei ik aan de laatste opwarmsokken voor de sokken madness, en het was fris (ik denk een graad of vier), dus ik had mijn kampeerhandschoentjes aan (degene die ik vorig jaar had gemaakt heb ik aan mijn moeder gegeven). 
Ik ben weer opgeladen na zo'n weekje buiten zijn!

Geen opmerkingen: