maandag 24 februari 2020

Lieflijke Liesl's


Dat opwarmen voor de sokken madness zit ernstig diep in mijn systeem op het moment geloof ik... Het tweede opwarmpatroon is ook al van mijn naalden afgerold. Deze waren ongelofelijk veel werk (als ik volgend jaar terugkijk hierop, kan ik me niet voorstellen dat ik die zomaar heb gebreid!), maar dat straalt er ook wel vanaf. Het garen is Lang jawoll, en dat is voor mij de eerste keer met het garen maar ik ben er wel tevreden over. Nu zien hoe het in het dragen houdt. 

De verdraaide steken reizen door de hele sokken (van de 28 toeren patroonherhaling was er maar ééntje waarin de steken niet gekabeld hoefden te worden).
Ook op de hiel lopen de steken mooi door:
En ze passen mooi bij mij krukje van alweer bijna negen jaar geleden!
Nu moet ik alleen nog een mooie outfit bij deze sokken bedenken. Misschien wat voor in de vakantie, weer eens wat andere hobby's beoefenen...

Geen opmerkingen: