zaterdag 25 april 2020

Ronde 3!

Ik heb vorig weekend de hele zondag gebreid, en had in recordtempo (anderhalve dag) mijn sokken af:
Ze zijn waanzinnig mooi vind ik, en dit keer geen regenboog maar deze pastelkleuren zouden een mooie eenhoorn ook niet weerstaan, toch?
Het is een patroon waar je per ronde maar één kleur gebruikt, dus dat was wel fijn. Dit is mijn eerste  "fraternal paar"; een paar sokken waarbij je de hoofdkleur en contrastkleur omwisselt bij de tweede sok. De ene sok heeft roze kabeltjes en de andere blauwe als je goed kijkt. Omdat het contrast niet zo groot is zie je dat niet heel goed maar dat vind ik niet erg, ik vind ze mooi subtiel.
Op de zool zit ook nog een subtiel patroontje:
Nu kan ik beginnen aan het volgende bonuspatroon, maar eerst nog wat vaatdoekjes...

Geen opmerkingen: