donderdag 19 augustus 2021

Waar is de breimojo?

Tsja, soms is die even weg. Na zoveel sokken te hebben gebreid komt er geen paar meer van de naalden af, en is het tijd voor andere hobby's. Vanavond heb ik weer eens met de vinylsnijder gewerkt (zie dit logje voor wat ik er eerder mee heb gedaan). Nu had ik ook een nieuw notitieboekje nodig voor de scouting; het is hét boekje waar we veel in noteren; planningen, boodschappenlijstjes, patrouille-indeling en nog meer. Maar na vijf jaar (toen heb ik een notitieboekje geborduurd) was hij vol, het lintje was eruit, de kaft lag eraf en het elastiek was uitgelubberd. Tijd dus voor een nieuwe. Ik heb dagenlang gezocht naar een geschikt borduurpatroontje maar kon niets vinden, dus heb ik het over een heel andere boeg gegooid. Ik heb wat tutorials bekeken over dat je vinyl in laagjes op elkaar kan plakken en dit is het resultaat:

Het gouden en koraal-kleurige vinyl hebben glitters! Ik kan er hopelijk weer vijf jaar mee vooruit :-)!

Geen opmerkingen: