vrijdag 11 november 2022

Stempels

Ik ben eens begonnen aan het maken van stempels van een gum. Van mijn moeder had ik een oud linoleum-snijsetje liggen dus ik ben lekker aan het prutsen gegaan. Ik heb ministempeltjes gemaakt om een boekje op te leuken. Van een takje heb ik houdertjes gemaakt zodat ze makkelijk stempelen.

Hier zie je de voortgang van steeds een beetje perfectioneren. Het is een vinkje en ik ben er heel blij mee.
Voor in een schrift waarin ik mijn emoties weer wil geven heb ik een zonnetje en een donderwolkje gemaakt. Ik word er heel gelukkig van!
Ik heb de 60 cent zachte gum gebruikt van de Hema omdat ik op een weblog zag dat die fijn waren. Als je googlet vind je zat tutorials om ook mee aan de slag te gaan. Erg leuk en je kunt er daarna eindeloos mee stempelen :-)!

Geen opmerkingen: